Friday, December 4, 2009

Port Dickson, i'm coming..

haha..xde tempat laen..itulah destinasi keluarga kami..
ring..ring..tibe2 telefon rumahku berbunyi...mama letak telefon..
mama tunggu ayah balek..mama ckp pak cik ajak g port dickson..omg!
y tbe2 je ye??ayah xnk, ayah kate nak tengok bola..hihi..tapi pak cik dah book,so kami pegi..

aku ape lagi..suke lah..wlw beribu kali aku pegi ke sane..tapi aku tetap suke..kenape ye??laut membuatku tenang..kite akan sedar betapa indah nye ciptaan Tuhan..owh..itu lah sebab aku nak ajak fyth pegi sne..tengok laut..

kelebihan pd juge sebab pantai nye yang panjang..emm??betol la..cube ko tengok sesetengah pantai, mane ade panjang sgt..kat pd ade..kalau lalu dari kuar highway sampai ke pd, ade je tempat bley mandi...itulah kelebihannye yang jadikan die salah satu tempat percutian..(promote..promote)

so ape lagi??jap lagi aku nak gerak la ni..plan yang tidak dirancang..ade kete, duet..gerak je sudah..haha..tu juge la yang dilakukan oleh fyth..nak pkir panjang wat pe??jalan je puaskan hati..lalalala...baju sume dah bersepah atas katil aku ni..jap lagi lah kemas..x sbr nak cite pasal pd nh..

ups..ade 1 lagi halangan..hari ujan la..then mama ckp, ari ni je ujan, esok panas..(sedapkan ati je..haha) tapi kalau panas, itam la muke aku..hihi..
ok, jap lagi nak gerak, x sampai 2jam pon perjalanan aku g sne..maybe sejam lebih aje..so, jom la..i will wait for u..

Port Dickson, i'm coming!!!
choww!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...