Friday, October 9, 2009

Magazine



SENSASI????

Em..tu je yang terpikir dlm pale otak aku ni..nk pkir nme English pulak..kang terlebih extreme..so aku pilih je la sensasi tuh....assignment electronic publishing yang hanya disiapkan selama 2 jam setengah.hasil kerja tangan aku sendiri..100% milik aku!

Kerja ini dibantu oleh has dan tyma berbekalkan contoh majalah yang setia bersama aku..thanz kawan2..alhamdulilah..siap jugak keje aku wlwpon x secantik mne..tpi aku amat puas ati..modal nye x banyak,hanya menggunakan rm2.50 dan glossy paper rm1.40,maka siapla keje kami dengan hanya menghantar hasil kerja di kedai yang expert.thanz tokey kedai.

Sebarang komen amat diperlukan wlwpon x secantik mane..toi mungkin ade nk jadi kan kami sebagai designer..emm??

Hasil2 lain??sila lah layari http://fyth-kami.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...