Friday, October 16, 2009

Owh Dinner (Finale Intermeso Night)


Dinner kembali lagi...dengan bertemakan Finale Intermeso Night..mereka semua datang ke dinner dengan berpakaian yang cantik2..aku cume memakai baju kurung rayaku tahun ini..tapi agak meriah juga warna nye...owh..sebab aku tengok memang meriah pon..haha..

Banyak juga gambar yang di captured time tu..uh..memang banyak sebanyak2 nye..tapi aku x mampu untuk masuk kedalam blog kesemuanya..so aku edit mane yang patut..if nak tengok gambar banyak2..t tengok dalam myspace ye..myspace??sungguh ketinggalan zaman betol..ramai suh aku wat facebook..tpi ape kan daya..kemalasan aku menggunung betol...

Di dinner teman setia dengan ku, mengambil gambar dengan ku, bersuka ria dengan ku..tapi aku amat penat..macam rase ngantuk pon ade..owh..itu la kebenarannya..sebab sebelum datang ke dinner aku telah di touch up dengan begitu teliti sekali dengan budak2 wing aku..mereka memang mengikuti perkembangan ku..sampai kan aku begitu laen sekali pade 13hb tersebut..bah kan mereka boleh idup tanpaku..haha..ini la aku..yana...amat selesa sekali dengan ahli wing nye.. juge dengan kwn2 nye yang begitu ambil berat dan sentiasa bekerjasama dalam apa jua keadaan..


FINALE INTERMESO NIGHT


mereka bertiga pakai selendang..tapi has pakai tudung..xape..kite tetap same ijau..


yana mz??ya..aku la tu..


itu adalah gambar di atas carpet merah..mereka mempunyai bentuk badan yang berbeza dan maintain..hehe

ok..sampai di sini sahaja lah gambar2 tersebut..harap maaf jika terdapat gambar yang xada..x sempat nk di edit n di upload..

owh..ade cite lagi..sian adik2 part 1 duduk x ber meja di dsp..budak2 diim memang bagus..setiap kali wat event dorg mesti bagi support kat society..caya la diim@ims society..

pastu part 1 wat persembahan..ku x tengok pon..sebab keadaan x mengizinkan..aku pon makin boring n lensa kamera menjadi teman ku..chewah!!!

anyway congrates to exco society cz dah berjaya wat dinner wat pertama kalinya di dsp..itu adalah 1 cabaran untuk kite...xpe..kami sentiasa menyokongnye...
sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...