Tuesday, February 2, 2010

Ape yang perlu kite buat??

kwn2..kite kene buat assignment tau..banyak ni..yang nak anta dalam mase terdekat pon aku x wat lagi..haha..ape la..enjoy je kan..xpe la..tyme enjoy, kite enjoy..tyme blaja, mule lah tension nye kan..haha..xpe2..chill2...aku ingat da sem last ni, aku mcm xcted nak grade..tpi nak melalui nye tu yang aku rse mcm susah sgt..sampaikan pkir lantak la..haha..jgn yana..jgn..xpe..kwn2 ade support..parents, adik beradik..sedare mare sume ade..jgn riso..bf pon..ups!haha..nothing..kwn2...jom teruskan perjuangan ye..terutama pade fyth..wlwpon byk sgt dugaan..tapi xpe..kite think positif je..n spe2 yang kco fyth, siap korg..wlwpon aku xde la syg dorg mcm aku syg family aku..tpi dorg la sahabat yang akan teruskan perjuangan same2 aku..x lupe jugak2 member2 len yang kenal aku..em..act aku update blog ni tyme aku ponteng class..haha..lantak la kantoi..aku memang xde mud g class..asal kan aku bagie kan..lalala..haha..baru je terase puas ari tu cz dpt jerit kat puncak gunung datuk..tapi puas tu x lme..next aku nak g pantai pulak..nak tenang kan pkiran n ati..ok! spe nak join???jom la..jom la...best tau..the place i almost like is the beach..make me feel warm n peace..aman la katekan..haha..ups..da topic laen..eh, tapi jgn riso la kwn2..jap g clas kol 10 aku dtg..xkn la aku nak terperap dlm bilik je kan..bosan gak aku..nak siap2..mekap2 ape yang patut..then aku g lah..haha..byk aku cite ye..membebel je..mcm ida pulak..asyik bebel je..haha...owh..aku nak ckp..aku da wat fb da..so, cari la aku ye..n terime aku seadanye dlm fb nant..ni kate2 untuk someone..ok??dah2..sok nak balek..aku nak drift..tyme aku tension, aku memang suke men race2 ni..ngn lori pon jadi..baru ari tu..haha..so, spe nak ikot aku g pd..yok la..

ok, bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...