Sunday, November 6, 2011

Eksplorasi Ilmu: Kembara Minda 2011

Kami dari barisan Majlis Tertinggi (MT) Program Eksplorasi Ilmu: Kembara Minda 2011 serta biro-biro tengah berusaha sedaya upaya dalam menjalankan program yang kami rasa agak besar dan mencabar juga untuk kami yang pertama kali meng organize program..sebab ia berupakan salah satu final project kami dalam subject Public Relation dan juga merupakan markah kami at the same time cabaran untuk kami..


Diharap program yang bakal kami jalankan ini akan dapat memberi manfaat kepada rakan seperjuangan dan juga komuniti yang terlibat...


Erm, npe formal sgt ni eh? adehh..nebes sebenarnye ni bercampur excited..semua nya perlukan perancangan yang rapi dan juga memerlukan tenaga kerja dari semua rakan sekelas...hopefully program ini akan berjalan dengan lancar nye...InsyaAllah..


Terdapat banyak aktiviti yang kami jalankan dan dibahagikan kepada 2 kumpulan iaitu kumpulan remaja/ dewasa dan juga kumpulan kanak-kanak..

Ehem2, dah2..itu adalah sedikit explanation about our program soon..sape2 mahu join boleh aje..dibuka untuk semua ..butiran program adalah seperti berikut:

Tarikh: 20.11.2011
Masa: 8.00pagi hingga 5.00ptg
Tempat: Perpustakaan Negara Malaysia

Marilah datang ramai-ramai dan meriahkan program tersebut..=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...