Sunday, January 29, 2012

Tentative Program Trip Gunung Stong, Kelantan


Hai readers!

Ni adalah kesinambungan dari entry lepas..=)
Sambungan dari SINI...

Salam kpda geng2 trip G. Stong 4-7 hb feb 2012..


HARI PERTAMA

-Sarapan pagi/berkenalan dengan guider di pekan dabong
-bersiap untuk explorasi gua
-bertolak/tiba di taman rekreasi gua ikan
-taklimat dari guider untuk explorasi 3 buah gua (gua gelap,gua keris,gua pagar)
-memulakan explorasi gua (2jam)
-tamat explorasi/balik ke pekan dabong
-makan tengahari/bertolak ke resort taman negeri gunung stong (gsspr)
-tiba di gsspr/taklimat dari guider sebelum memulakan pendakian ke kem baha (450m)
-memulakan pendakian(2-3jam)
-tiba di kem baha/pasang khemah/free n easy

HARI KEDUA

-sarapan pagi/enjoy view sunrise
-taklimat dari guider sebelum memulakan pendakian ke puncak stong (7 jam pergi/balik)
-memulakan pendakian
-tiba di puncak stong (1420m)/makan tengahari
-bergerak turun ke kem baha dari puncak stong
-tiba di kem baha/rehat/packing bag
-bergerak turun ke gsspr (1jam)
-tiba di gsspr/kemaskan diri/bertolak ke pekan dabong
-tiba/makan malam
-sayonara zzzzzzzzzzzzzzz............

Sumber: Mael otai Kruise in Kruise Club FB

yana mz: terase dah kehangatan nye..heeee...=D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...