Thursday, September 6, 2012

E-Day: Review Plan Mini Pelamin

Hai..saya sebenarnya memang berniat nak kan mini pelamin..tapi takdelah sampai sewa..just mahu DIY je..

Kenapa perlukan mini pelamin? sebab utama mesti lah tempat tuk sarung cincin kan..so, taknak jadi mcm my sedara yang bertunang, daripada dia duduk kat tengah2 karpet, orang suh duk kat sofa..pastu bakal mak mertua kena membongkok nak sarung cincin..tak manis kan cm tu..

So, memandangkan saya pena tlg my czen did her mini dais..so, my turn, she help me..secara overall nye saya suka sangat2 dengan mini pelamin saya..(^_^)..rasa berbaloi wat bunga yang sweet2 tu..jimat sgt..

Before that, let's see first where my idea came up..so, boleh sharing2 dengan u olls..mne tahu, taste kite same la kan..hehe..

(All picture credit to en google)

Ni theme hantaran en tunang bagi kat saye..cntik kan?

This is my first most plan for my mini dais..so masuk tema lah kan..pink cream..

Simple n nice!

Ni sgt cntik! dan saya lebih banyak refer from this mini dais

Biru putih pon cntik..plan pon simple..sweet..

So, how about mine? jengjengjeng...

Let's see this entry yanamz DIY mini dais~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...