Friday, November 16, 2012

My second interview...

Assalammualaikum...

Alhamdulilah..dengan izin-Nya, dapat lagi jejakkan kaki at my practical place yang sangat dirindui tu..actually, banyak kali akak2 tu request suh dtg, tapi macam susah je nak belok kanan ke nottingham tu..hehe..sekarang direct terus je sampai Cheras, kalau rezeki keje sane lama..ke Cyberjaya lah after ni..

Yes! baru je nak ke interview yang ke2 ni..harap2 saya boleh tak nebes macam dulu..owh, sgt nebes dulu...

Petang tadi, nak dekat abis keje jugak lah..kak suria kol tanye manager ade kol ke tak..i said no..tadi sgt lah terlonjak kegembiraan bila akak tu kol..

"yana, kak suria ni.."

"kak suria mane ye? owh, kak suria nottingham eaaa??!!"
Haa, nampak terlonjak gembire nye tuh!

And then adalah lah cerita disebalik tuh..xmo cerita semua lah..yg penting boleh lak tnye bape org je interview nanti..mesti sume ade experience kan..haha..soalan ragu2 yang tak perlu ditanya sebenarnye!

InsyaAllah, ada rezeki..dapat lah kerja dalam bidang sendiri, kalau takde rezeki..i still happy sebab ikatan antara kami tak pernah putus..still contact lagi..still bley stalk lagi kat dalam fesbuk..heee..tapi berat hati pon ada..entah lah..bila banyak pilihan, perasaan jadi bercampur baur..

Saya rindu nak dikelilingi oleh buku-buku..saya rindu...

Saya rindu nak dikelilingi oleh akak-akak yang professional@my super duper senior ni...saya rindu..

Saya rindu nak dgr nasihat, pendapat, cadangan dari mereka..saya rindu...

Sudah semestinye rindu dgn kak ema yang menjadi peneman saya semasa boring di sana..lagi lah maximum rinduuuuu...
 
“Friendship is the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.”
Muhammad Ali
 
InsyaAllah, everything will goes well..pray for me...

Truly : yanaMz~

2 comments:

Cik Ateen said...

owh.. berat ati..
pasni turn aten meninggalkan dunia buku..
if ade jodoh jumpe lagi yer PTDI..
huhu

-yana mz- said...

hehe...panjang jodoh aten ngn ptdi..dont worry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...