Monday, December 31, 2012

Last Entry for 2012~

Assalammualaikum...

Ini adalah antara kenangan manis yang sgt besar erti kepada saya sepanjang tahun 2012 ni..

Pada 2 September 2012 merupakan hari saya dirisik dan bertunang dengan encik abg tersayang..tak sangka pertemuan pertama di atas gunung menjadi suatu kenangan manis yang sangat bermakna untuk masa depan kami...doakan selama setahun lebey ikatan kami ni akan mejadi ikatan yang sah sehingga ke Jannah..inshaa Allah...

Pada 28 November 2012 ialah hari di mana saya memegang segulung ijazah..alhamdulilah..dengan doa, sokongan, pengorbanan family dan rakan-rakan, kita sama2 dapat buktikan kejayaan kita..harap semua kawan2 akan terus success dalam kehidupan.. (^_^)

Dan kenangan yang tersangat lah berharga bila dapat nya kerja pada 15 October 2012..alhamdulilah..almost 3 months i keje...banyak pengalaman yang saya dapat...inshaa Allah, kalau ada rezeki di tempat lain, saya akan cuba yang terbaik..

Dan banyak lagi kenangan-kenangan yang tidak dapat saya lupakan terutama bersama rakan, family dan encik tunang tersayang..

Semua kejayaan tidak akan berlaku tanpa doa dan sokongan mama dan ayah..i love both of you...Semoga kenangan 2012 akan menjadi kenangan yang sangat bernilai untuk hari2 yang mendatang...
Buang yang keruh ambil yang jernih...

Happy New Year 2013!

Truly : yanaMz~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...