Thursday, February 28, 2013

Ini cerita kerja..

Assalammualaikum..

Alhamdulilah...setelah 4 bulan bertungkus lumus,akhirnya satu memorandum telah di sign oleh ku..(^_^)



Effective on April 2013, maka berkhidmat lah saya di company ini yang sanggup mengambil fresh graduate yang xde pengalaman ni...dapat lah berpeluang merasa ada annual leave, ade allowance, ade mc, ade some more benefits as a staff..=)..yang penting increment +++ (memang semua pekerja mahukannya ye! huhu)


Thanks kak fara sebab sentiasa mengajar saya...dan bergosip dengan saya...hehe..


Mengimbau kembali 28 November 2012, hari konvokesyen di mana masa ni i'm still working in the same company..owh library, di mana library? i'm still searching yaaaa...where?where? hold, gain experience dulu..dah kawen nanti pikir balik..

Insha-Allah, ade rezeki tak kemana..kepada kawan2 yang dah kerja tapi bukan bidang sekalipun, alhamdulilah..kepada yang belum, jangan risau tapi yang penting kite kena berusaha untuk mencari...jangan putus asa ye..biar gaji sikit mana pon, gaji yang kita dapat tu lah rasa berbalas titik peluh kita bekerja sebulan..belajar dulu wet ptptn untuk 6 bulan, ni duit gaji untuk sebulan! mana nak dapat...biar sikit, yang penting sentiasa bersyukur...(dah berceramah ye yana..hiks)

Doakan yang terbaik untuk semuaaaa...aminnnn..~

Truly : yanaMz~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...