Friday, June 26, 2015

Wajah anak kesayangan mummy...

Assalammualaikum...

Hai..sekarang zara dah 6bulan lebih..dah bagi makan dah pon..alhamdulilah..semakin aktif, semakin sihat...suka meng explore, suka gigit jari, suka main sembur-sembur, suka diagah, suka semuanye lah..yang terbaru dah boleh duduk sendiri tanpa dipegang...cuma belum merangkak lagi...good girl sayang..

Zara ni jenis yang bukan penido orangnye, jadi susah sikit kalau nak tidokan die..kena dipaksa baru tido..tapi bila tdo malam okay je die..bile siang tdo, nangis2..hehe..bile dah tido tu, senang pulak jage nye...tu nama nye bukan penido..budak2 nak membesar kan...suka tahan mata dari tido..baby mesti kena tido sayang..sebab itu lah salah satu perkembangan tumbesaran...

Zara bile dalam pantang lain betul muka nye...memang tak nampak muka zara langsung..tapi bila dah masuk 2 bulan, die dah dapat balik muka die masa hari pertama lahir sampai lah sekarang..orang cakap muka mummy..geng shopping mummy nanti ni...geng jalan2 mummy..geng pakai baju sama dgn mummy...

Sampai inner tudung mummy pon die pakai..heee~

Love you baby!

Truly : yanaMz~

2 comments:

FyzaSaleh said...

Alahai comel ya Zara. Boleh kwn dgn baby girl aunty Fiza la plak. Hehe masa pantang mmg lain muka baby2 ni, nnt da masuk 4/5 bulan..tula wajah sebenar dorang..kan. :)

-yana mz- said...

Aah fyza...ape2 pon semua baby tetap comel..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...