Sunday, August 28, 2011

Best for u..=)..Pek Perlindungan Balik Kampung..


Assalammualaikum...

Hai readers!..lagi sehari kite akan meninggal kan bulan Ramadhan dan ini bermakna akan masuk bulan Syawal..Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua teman2 saye yang jauh mahu pun yang dekat..halalkan segala makan minum, mintak ampun dan maaf jika ade terkasar tingkah laku, tersilap kata, tersinggung perasaan dan ape2 je yang mengecikkan hati anda semua..dengan itu seribu kemaafan saya pohon dari hujung rambut sampai hujung jari kaki..=)

Sempena musim perayaan ini, ramai antara kite yang duduk di bandar akan pulang ke kampung halaman..pelbagai inisiatif perjalanan mesti dah dirancang kan?,,mcm family saya, kami akan pulang ke kampung pada hari raya kedua..memang every year macam tu..memandangkan kat sini juge adalah kampung saya..=))

Dah2, fokus k..back to the main post..ini lah benda yang saya ckp best for u..=)


Pek Perlindungan Balik Kampung..

Sangat2 jimat dan berbaloi..ngah sebok2 kunjung mengunjung tu..jgn la pulak x jage kesihatan ye...ingat lah orang tersayang..=)

Antara yang ada dlm pek ini adalah:

Pencuci Tangan Dettol 250ml RM8.00
Dettol Hand Sanitizer 50ml RM5.50
Tisu Lembap Dettol 10s RM3.05
Sabun Dettol 120g (3pcs) RM7.70

Total semua RM24.25

TETAPI

Saya beli pek ini hanya RM9.90..=)
Berbaloi bukan?
Dapatkan di Mydin terdekat untuk harga ini dan anda akan jimat untuk jangka masa panjang...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...