Sunday, May 6, 2012

MOOD

Assalammualaikum..

Mood: Study for test, buat assignment and final project, buat theses, buat exercises..tetapi mood untuk berjalan still ada..berjoging apatah lagi kan! (^_^)

Baru saya perasan..lately post sedikit sedikit sahaja kan..ni tak boleh jadi ni..perlu dipanjangkan..perlu coretkan sesuatu untuk tatapan saya di masa hadapan..untuk future anak cucu dan sebagainya..almaklumlah..hari makin hari..usia pon semakin meningkat..tak dapat nak remind all the memories especially memory yang very the kecik dan unimportant..hehe....

So how gurls?? sehat2 semuanya? Alhamdulilah...before saye berblogging ni..saya makan ngn roomate..makan murtabak..nyum2...err..perlu ke cerita itu?? hehe..perlu2...FYI..i'm addicted with a place called PASAR MALAM..i'm much3 love and puas when i jejakkan diri di pasar malam..different with my partner..beliau tidak suka tempat2 yang crowded, panas dan merimaskan..so that's y he terpaksa ikot saya..kena blaja sesuaikan diri gitu...hehe

Untuk die pulak..die suke tempat yang tenang, dan kalau boleh..bila berjalan tu kan..kena duduk dan nikmati nye..haa..that's him..haha.that's y lah before2 ni ade pic me with him atas boat.. itu salah satu faveret die..duduk dalam boat dan nikmati keindahan kurniaan Tuhan..ehehhee...

Kire tu our faveret jugak lah..because saya pown suka jugak cmtu..cume ikot mase dan keadaan..laen2 tempat both of us love to go is like beach, mount, park and etc....Shopping complex suke jugak pergi kalau bertujuan..kalau tak bertujuan tu kan..cari jugak lah tujuan nye..iaitu makan..hahhaa..

So apa yang nak diceritakan yer??

Saya pon tak tahu! hahahaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...