Friday, May 11, 2012

PUTUS

Aku duduk sendirian dikamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain
tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu
dia hargai aku
dia sayangi aku
lebih daripadamu
aku ingin kau tahu betapa ku gembira
tidak lagi bersamamu
namun pastinya nanti kau akan sedari
yang kau perlu cintaku
yang kau perlu cintaku
yang kau perlu cintaku

Yang penting friendship never END!

Ceh2..dah abis layan lagu ni dah?? hehe..sebenarnye ni lagu faberet kami mase dolu2..gigih nak blaja maen gitar lagu ni..dolu lah..haha..percaya lah..tapi sume tu dah lupe dah sebab angan2 tu sekejap je..wek! hahah...

yana mz: tbe2 semalam terdengar lagu ni pulak...best..cari lah..

PUTUS by MELDA AHMAD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...