Monday, January 28, 2013

Pantai Kelanang, Banting

Assalammualaikum..

Lepas balik dari kenduri abg hari tu ajak lah adik jalan2 kejap..mama ayah semua balik dulu..ni jejalan pon sebab encik tunang saya tu datang sorang2 majlis bersanding abg saya belah pmpuan kat Banting...jadinye macam tak best kalau terus balik..pikir punye pikir, okay lah..kite go on to Pantai Kelanang, Banting...

Pantai ni act bersebelahan dengan Pantai Morib je..tapi we olls decide saat2 akhir, so jadi jauh lah menyimpang nye..haha...kalau nak ke Pantai Kelanang ni senang saje..for those yang dah biasa pergi tempat mandi Pantai Morib tu, bley straight lagi ke Pantai Kelanang..confirm jumpe! tapi yang tak best nye pantai ni tak boleh mandi...cume boleh jejalan then amik angin kat situ lah..memang ramai pon lepak kat situ..

Adik2 lelaki saya yang masih bujang ye...abang dah kawen..alhamdulilah..tren express ko amek ye bang..laju betol! hahaha...

Enyel yang dah besar! akak opis ckp muka adik saya copy paste muka saya je..haha..yeke??

Panas sangat2 kat Pantai ni..eh, memang area morib panas rasa nye...since I study kat Banting dulu until now tak berubah..memang panas and bahang cuaca nye especially tengah hari..tapi angin kuat..dont worry..bley lagi main layang2..hehe..gigih pakai baju kurung g Pantai kan..adik saya yang azim tu lagi lah..pakai baju melayu..pengapit la katakan..hehe..

Lepas g Pantai Kelanang ni, we olls straight to Bukit Jugra..macam naek Gunung kat Cameron dulu dah rasa nye..tapi yang ni kurang sket tingginye..cuma lalu kubur2 cina..seram2..haa, yg tu story later ye..ade cerita best pasal Bukit Jugra ni..later2~

Btw, Selamat Pengantin Baru abg and kak amie..eh tetibe terselit eh..hehe

Truly : yanaMz~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...