Wednesday, August 27, 2014

Berbuka puasa dengan Alia di D'Kayangan Buffet Steamboat

Assalammualaikum...

Hai semua! ini cerita sebelum raye punye cerita...puasa lagi..haha, maafkan saye..tapi saya cuba untuk update ye..banyak cerita nih...tapi sejak ade instagram ni, segala-galanye cepat di sana...maka blog makin dilupakan...masa bulan puasa, saya jarang berbuka di luar, dapat jemputan iftar pun ilek, 2 days before raya abg saya tanye nak buka sama tak, kebetulan balik Klang minggu tu, pergi lah kami ke D'Kayangan Buffet Steamboat restoran ni..teringin katenye setahun belum tentu sekali makan steamboat kan...hehe..so kami join..best jugak dapat jumpe Alia..anak dara yang makin comel tu..mata kemain besar..geram makngah!

Yang best nye all you can eat ya! sampai saya termuntah balik segala benda yang dimakan..sayang disitu..untuk buffet ni kalau tak silap saya rm46 sorang...harga untuk hari2 biasa tak tahu..

Me and my hubby yang semakin mengecil..uwaaa..maafkan daku husband..pjj macam ni lah gaya nye..masing2 berat maintain je..saya pulak tak puas hati sebab memasing maintain..hehe..takpe abg, masa muda ni lah nak kerja keras sikit...

Hai si kecik Alia...alolo..tomey nye..Alia hanya mampu makan buah-buahan sahaja..cian die!

Masa jumpe ni senyum sokmo je Alia...stokin yang macam kasut tu tak boleh tahan,comel sangat! Alia nak sepupu girl ke boy ni??cer cite..hehe

Two small families...adik beradik ade 7 orang, disebabkan lelain belum bekeluarga lagi, bagi chance yg dah bekeluarga jejalan ye..korang ikut mama ayah je..kih2..

Alia kena ngurat! kemain suka die..maintain comel ye Alia...alamak, pic makan takdok, memang tak sempat nak ambil gambar makan sebab memasing lapar, gambar2 ni lepas berbuka, dah sure2 licin abis..puas hati makan kat sini sebab semua adaaaa...cuba lah makan sini ya!

Truly : yanaMz~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...