Tuesday, December 8, 2009

Bola merAh


emm.punye la lame aku duk uma, baru terjumpe rumah nie..nmpak sgt aku ni pemalas kan..baru nak mengemas almari aku tu setelah sekian lame cuti..pas aku kemas2, aku terpikir, ujung bulan ni nak kemas masuk balek bju2 tu dalam beg balek..adusss...kemas balek..ayoooo...xpe2, aku tyme rjen, memang susah nak benti..buktinye, almari aku tu wlwpon da lme x kemas, last2, terkemas jugak..haha..

owh, back to the real story...
pasal bola aku..
aku da jumpe bola aku..
tapi dah lembik..
sebab nye...
aku tinggalkan bola aku dlm kete ayah aku sebab aku kene balek ngn kwn ayah aku mase last day aku kat segamat..means the end of semester mase part 4..haha.. ayah aku kne anta budak bola sek die, disebabkan aku terpaksa bwk sikit barang je balek, so bola tu terpaksa ditinggalkan dlm kete yang kepanasan..

aku suke sgt bola ni sebab bola ni hargenye rm2 je..haha
n then, bola ni cntik, kaler merah..

sayang u la bola...



haa...tu la bola yang kami buat maen mase g sagil itu...


dan ini la bola merah itu...


lepas kemas2, da jumpe balek...dan ini la die bola merah yang lembik..

da abis cite...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...