Wednesday, May 19, 2010

Kacau Dia..

Sedang saye belek2 gambar yang melambak dlm laptop nie..tbe2 ade saye folder yang diberi name uptown..n di dalam nye terdapat gambar cmpur2..haa...ade idea nk udate blog nie..hihi..so, saye beri la tajuk entry ni "Kacau Dia"..sebab nye kan every tyme study kat library ngn die mest kne kacau dia..ahaha..sampaikan dia mcm serik nk stadi ngn saya..sebab asyik kne kaco..kne kacau satu hal..satu hal lagi x tenang la study ngn saye..sebab nye saye mest nk bork2 ngn die..gosip2 ngn die..ahaha..mcm2 la.."Kacau Dia" menampilkan watak saya dan die dan sebenarnye die kne kaco pown ade, saye kne kaco pown ade lah..huh..mne2 aje lah...

meh saye bg bukti detail sket..


die tersipu2 malu kuarkan hp dari kocek sebab that tyme bini die msg "ko mne pagi2 dah ilang?"ahaha..sape yg tau msg tu dtg dari spe, teka lah..n pic kanan tu pulak die ngah khusyuk tulis nota..saye ni plak tengok je lah die wat nota tuh..


see..saye pown tersipu2 malu sebab kne Kacau oleh Dia..Dia ingat hp saye tuh platform tuk ilangkan ngntok??ahaha


okay, hari yang laen pulak ye...kt library jugak..saya Kacau Dia lagi..ahah..lentak lah..asalkan aku x ngntok..hee..peace bro!..sian die smpaikan kne tuding jari gitu haa..n bace nota pown dah segan2 smpai cm tu skali..ahaha..test2~


n now prove spe kne kaco ni?tyme saye tdo pown bley plak die capture pix..aiyaa...ini memang pengacau punye olang...yang sebenarnye dah xleh kacau dia..nnt die mrh, so saye tdo lah..hehe

hehe..kesimpulannya ape ye??
Dia Kacau Saya..or Saya Kacau Dia???

2 comments:

Cik Ateen said...

cyunk..stdy ape tuh??
rc ker??
adoii..
teringat plk time2 tension masa nk stdy kn..
bebeh i mish u..
:)

-yana mz- said...

hehe..x ingat lah..i think contemperory issue kowt..erm..miss jugak lah..bile teringat balek..tension2 cm ni lah dapat mark highest kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...