Sunday, May 9, 2010

Owh Sotong Sambal ku...

uhu..as usual..if balek uma je..benda ni memang wajib ade...
nnt kan abg aku bebel..die kate.."eish, bdk ni balek uma je mest ade menatang ni"..
ahahaha..pedulik hape aku..
mama lak tau tu memang faberet aku..teringat mse aku x balek 2 bulan..
mama said "lame dah tau mama beli sotong tu..ko x balek..mama simpan la dlm peti ais"..
hehe..cyunk mama lebey lah...
n one more..aku x suke msk sendiri..nnt aku mesti x mkn..so kne tgn mama jugak..selera betol..ahaha..bukan mls nk msk..cume kekok dah lme x masak...

ni sotong smbal mama...



to fit >>> peace~..nnt i blaja masak ea..jgn riso...

3 comments:

Ron Fitri said...

apekah???...
xretu masak?...abes la i yg kne masak je nnt nie...

-yana mz- said...

hehe..
u kan my cooker..hee

Ron Fitri said...

eh...kan u dah jnji nk ajar i masak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...