Saturday, June 19, 2010

Aku Sakit..

sape tau lagu tu?i know ramai yang tau..n sesape yang xtau lagi lagu tu sila lah hayati nya..cari lirik dlm tenet pon boleh..sebab nye aku malas nk copy paste..

sebenarnye lagu tu bukan dari A untuk sum1..but from sum1 untuk A..memang sesuai sgt untuk A..wlw pon sum1 x beri A lagu ini..A tau ini memang untuk A..pade sum1 yang bernama "kau"..knpe eh?knpe?since blog diwujudkan n since A kenal sum1..byk kali persoalan ini timbul..n persoalannya adalah "knpe?"..huh..lama dah A sum1 kenal..tapi knpe A n sum1 x boleh repair langsung perkenalan tu even 1 wayar yang terputus pown..dan "sum1"..sampai skrg sum1 tlah wat A teringat2 kat "sum1"..knpe??knpe??dan knpe?? mungkinkah mau jadi seperti lagu shahir?kebahagiaan dalam perpisahan..yaa..lagu itu adalah dari A untuk sum1..sebab A dan sum1 x pernah nak baiki nye...sering kali A dimarah..dimaki..dihina..sum1 tau A seorang yang lembut..A seorang yang penyabar...tapi knpe sum1 sering mendesak A..knpe still x mau berbincang dgn A..

owh..the latest one..sum1 berkate kepada A bahawa A "sisa" sum1..what's the mean sisa??ha??mungkinkah tulang2 yang tlah dimakan n dibuang begitu saje?or mungkinkah makanan2 yang sedap..then x abis..buang mcm tu je??huh..sayang skali...

renung2 kan lah..

2 comments:

cik ateen said...

hehehe..
lagu aten sllu karok masa exam..huhuhu
sdeyh2..

Anonymous said...

asl x tnjuk 1st cmment ari2???
sbb rse brslah???
skurng2ny owg taw ape yg sptutny...
btol x???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...