Sunday, June 20, 2010

Award from shera n shelly..~



Thanks soo much to coretan si epal hijau dan begin the story for dis award..

not only award, there has also the Q..

The Qs are....

1. Bagaimana anda dapat menjadikan blOg anda sebagai medan dakwah?

blog ini bukan lah focus pade medan dakwah saje..malah bagi info2 penting n lebih banyak di blog ini ialah pasal pengalaman saya..diri saya..dan juge cerita2 berkaitan tentang saye..=)

2. Sumbangan selama anda menjadi BLOGGER(diri sendiri,orang lain,Islam)

susah betol nk wat ayat mcm shera n shelly..tapi bagi saye lah kan saye rse senang untuk menulis ape2 pasal diri saya daripada saya bagitau orang itu sendiri..biar lah mereka tau ini sume dari tulisan saya daripada saya mengatakannya dan terus sakitkan ati dorg..hehe..blog saye ni juge mengenai pengalaman idup saye yg boleh follower saye gunakan untuk mengembangkan lagi idea dorg dan juge rakan2 yang lain..ribuan ampun dan maaf jika blog ini banyak sakitkan ati secara sengaja atau tidak sengaja...=)

3. Apa yang anda dapat selama menjadi BLOGGER

banyak yang saye dapat..antara nye ialah dapat ramai kawan..dan yang paling penting ialah dpt info2 terkini especially about latest issue n important things..

4. Blog jenis yang macam mana(pada pandangan anda) yang anda suka stalk?

gosip2 terkini..huh..memang stalker terbaek..hehe..n for sure lah blog yang slalu di update..=)

5. tag 5 kawan anda(plus jawab soalan2 ini)

huh..tag2 ni yang mls sket..(honest gile)..hehe..maybe nxt tyme i tag..=)

by the way..thanks so much to shera n shelly for dis award..=)

1 comment:

EirA said...

gOod answer dear..
thanx jwb Q..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...