Sunday, January 2, 2011

Sepi....

Assalamualaikum semua...

Besok dah nak balek campus..so ini bermakna saya akan kurang menyelongkar blog yang saya syg ni..dan for sure lah kurang update lepas ni..dan SEPI sahaja lah blog ini..bertambah rindu lah kat "equanimity person" ni ye..xpe lah ye..pada sape yang rindu saya tu, eh silap..blog ini..say something kat shoutbox or comment..nnt saya bls kunjungan kat u u u ye...dan saya akan kumpul byk3 post untuk kamu kamu kamu...=)))

Sebelum saya menyepikan diri..nak tunjuk pic2 ni la..rindu pulak moment nih..hehe..cikit je pic nye...korang jgn jemu tengok pulak ye...
tengok jgn x tengok...

YANA MZ with FYTH di Genting Highlands~


FANA


TYMA


HANIM

Itu lah pic yg saya sempat tgkap..yg laen sume dah terlepas..dah berterbangan dah..so x dpt nk tgkap dan masuk kan dlm blog ini..hehe...

Ape daaa..merepek..huhuhuhu...

yana mz : jgn rindu2 ye~ muaxxxxx!!! papai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...