Sunday, January 9, 2011

Terima Kasih Kawan..~

Assalamualaikum my dear friend and readers...~

Today mau cerita pasal semlm..semlm yg best...hee...jom mula kan cerita..

Aku x terpikir langsung plak merah itu untuk aku..pandai eh kowg...
Anyway, happy sgt2 semlm..thnz cz sudi luangkan satu ari untuk together again..

"Reunion"..Bear said..hehe

WEH, HAPPY SANGAT SANGAT LAH!!!

Cam ne nak ckp lagi ni?

TERIMA KASIH BANYAK BANYAK KAWAN UNTUK SI MERAH ITU...

Akan ku lanyak2, peluk2, cium2 time tido..haha..jadi kan ia kepam + busukk sgt2..
Sangat empuk kowt...pandai ko pilih eh tyma..
Dan pandai ko bawak eh zul..siap ikat kat beg nikon die tu..
Aku dah tergelak abis dah..tapi x terpikir pulak..
Aduhh, lost memory kejap..

Dah dah, meh tgok ape yg si merah nye tuh..


Haa, ini lah die si merah...satu bunga yg berbentuk kelopak bunga yang besar dan empuk..kelima2 kelopak itu mewakili si Fana, Has, Tyma, Zul dan Am..hahaha..pandai eh kowg mereka cipta...dimanakah aku kne bertapa pulak??tyma kate kat tengah2..haha..so sweet kan, siap ade For Love bagai..."untuk kasih syg seorang kawan"..hahaha, aku nak gelak bile kowg mention tu...tapi btol what!

TERIMA KASIH KAWAN again~ (for the sweet memory n also the present..=)..)

For you love, my dear fit...it's okay, next tyme pon boleh jumpe lagi..sory for everything...senyum..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...