Sunday, November 22, 2009

Family Gathering..


family yana gather2 wlwpon memang da slalu jumpe di uma..ade reason je mkn kat luar, slalu mama x bagi sebab nye mama memang suke masak..hehe..lagipon jimat, kami memang makan di uma saje..ni makan kfc ngan family sempena menyambut birthday fadhli, tapi kek nye x beli lagi..hehe..so, mkn je la dulu ye..memang masing2 lahap tyme ni sebab nye x mkn lagi, so lapar la sume..tgok aje aksi2 family aku ni pon da tau..bukan nye x pena mkn ayam,tpi memang da lapar sgt2 la..hehe..we all epy sgt2,n perut kekenyangan, balek uma..team boys g tengok bola depan tv, team girls, wat la ape yang patut, layan drama ke, tydo ke..haha..besarkan badan ye duk umah...


mama ngan ayah while waiting for the kentucky fried chicken..


owh, tu da lepas kekenyangan sebenarnye, so posing kejap before aneal g maen di taman permainan outside that building..


ini la tentera kaum perempuan aku, berbeza saiz dan rupe ye..


aneal lapar sgt2 tuh..mama dah makan, ayah still lagi memilih ayam..haha


n aku ngah tengok bill ye..budget cam aku yang bayar la tu..haha

itu la cite family aku yang epy go lucky!
sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...