Sunday, November 22, 2009

Rindu juge same FYTH


hye fyth..how are u??cuti ni sebok wat hal sendiri je ye..ye la..mase kat u, asyik jumpe u all je..takut lame2 bosan kan..so kat uma wat hal sendiri je..da cek kolej lom?dapat x?aku da cek da, n success!tapi x tau dapat bilik mane lagi..hanye result yg tentukan ye..result?huh, risau..risau..kat mimik muke je senyum, hati hanya tuhan je yang tau..n aku tau korang semua pasti boleh nye..aku tahu usaha korang sampai ke 4.0 lah! aminnn...doa same2 ye..aku tengok skrg tyma da rajen on9 dah..atas nasihat dan dorongan menggunakan broadband dengan sebaiknye..mcm yang fana wat..hehe..has pulak, kdg2 aku tengok die update jugak, tpi aku tau die memang pengguna setia streamyx like me..hehe..n laen2 yang aku tau, ateen da bertukar ke broadband, ju gune streamyx, zaty kadg2 on9 di uma tu gune streamyx, lagi spe ye dak kelas kite..emm..xleh pikir la..yang penting sekarang ni kat Malaysia, mcm2 benda bley kite gune kan tuk connect each other..so, akhir kate, muge bertemu di uitm Segamat pade 27hb Disember akan datang..part 6 dah??ups!xsbr2 nk g Shah Alam nie..hehe..

2 comments:

Cik Ateen said...

zati dh xde strymx laa..
dier gna berok band...
tu pown akak dier punya...
hehehe..
pastu kite bkn naek 27hb..tapii 2hb jan...lma lg tuh..hohoho..
bertmbh tebal laa windu di dada...
anyway myb result kuar 10hb dec nnt..or lbih awl..
gdluck utk ko x yana!doakan kejayaan kite bersama..insyallah..kite dh usaha..tawakal jer kepada Allah k..
;))

-yana mz- said...

insyaallah ten..thanz cz btau..
hehe..
xpe ten..duk uma lme2..
t dah kne wat keje balek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...