Thursday, November 26, 2009

Masa Lapangku..


aku balek ritu, mak aku terime tempahan baju kurung daripade mak cik ku..tbe2 aku teringat baju kuning (baju kurung moden) yang aku tinggal kan..bukan tinggal kan ape, aku ade jahit manik kat baju tu, tapi x abis2..hehe..kononnye nak wat mase kat kolej, tpi bz pulak ngan assignment, final projek..n mcm2 hal lagi lah..so aku pon ambil baju tersebut, manik, benang n jarum tuk sambung jahit..bahagian tangan dah abis jahit..cume tinggal bahagian dada baju tersebut..xde lah lawa sangat, cukup untuk memuaskan hati aku sebab baju kurung moden aku da lawa..hehe..lihat lah hasil aku ni ye..just simple as me...


haa..ni lah die hasilku..aku kalau wat benda alah ni, xleh benti..kne continue je tau..manik yang aku jahit ni style berterabur..heee..


mari kite zoom sket..heheh..

ok,kalu berminat sile hubungi...bla..bla..bla..haha..tipu je..masih lagi dlm tahap pembelajaran ye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...