Tuesday, September 15, 2009

The Equanimity Person come back..

Hye..x sgke kan..aku built my own blog again..entah la..aku pon x tau npe aku wat blog ni blek..haha…
Aku agaknye lebih suke pade kenangan aku dlu tuk diceritakan dlm blog ni…u know wat..i miss my all fwen..haha..especially mse kat sek teknik dlu..n for sure to my bes fwen for eva…shera n shedot..they all still with me wlwpon stadi jauh…ape2 hal..kitorg still contact lagi….
Nak cite mse tu aku wat the very special present for them..sebenarnye tuk birthday mereka..tpi ntah la.terlambat bagi pulak..hehe..adiah nye x la bpe sgt tapi aku sure mereka amat la suke..hehe…

Ni antara pic nye…






N the latest one I make for them the very nice kad rye..ala..juz kad rye beli dari kedai then sent kat dorg..yg special n nice nye cz aku bagi skali gmbar aku ngn dorg..hehe..sooo sweettt..






Kesimpulannya..aku rindu korg…
Good luck for your stadi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...