Wednesday, September 23, 2009

Raye..raye..raye..

Aku memang suke hari raye..setiap kali raye..aku gembira sgt..haha..merepek lak..bukan ape..pade hari raye la dpy jumpe sedare2 yang da lme x jumpe..sedare yang x kenal pon ade..t mule lah aku tnye mak aku "mama,tu spe mama?" pastu t mama aku jwp.."ala,tu kan sedare belah atuk yang duk kat sne bla bla bla"..haha..wat2 phm je la wlwpon x phm..

Aku ni bergaye memang no 1..hahah..tpi bergaye aku simple jerk..xde la over sgt..nmpk mcm ari2 bse aku g kelas pakai bju kurung juge.hahaha



Next cite pasal family pulak..family i ni pown memang kuat bergambar.amek je gmbar..confirm dowg posing nye lah...hahah..mama pon sme..kalu ade mood lah..slalu nye die bz je..tu yang kne tlong skali tuh..


Ni la my family yang kecik2 je lagi



Danial Haikal..aku memang suke amek gambo die..haha



dis is my bro..die kate gf die nk dtg rye..



My siblings yang kebiruan



Aneal yang ngade2..hehe



me n aneal busukk!


Ok..dah puas tengok gambo family..skarang kite beralih pule ke sedare2 ku..ni czen2 ku sebelah mama tau..mse ni muke aku da kepenatan sgt sebb owg dtg x putus2..huh..penat sgt..


me wif anak-ank pak uda..k.ct,sarah n shida



me wif eni



me wif k.zana


ok..kite tutup cite pade ari rye pertame dlu...nant kite jumpe di kg pulak ye..daaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...