Tuesday, September 15, 2009

Pengalaman

Bagi aku pengalaman tu penting..ntah la..aku tibe2 nk tulis blog time tarikh tu coz aku rse mcm dorg x tau nilai erti pengalaman…bak kate org jauh perjlnan, luas pemandangan..btol la tu kot..
(luah perasaan kejap)

Seriously aku ckp..aku ni memang kuat jln..teringat blek pengalaman aku time part 2..aku g genting ngn akak2 wing..emm..memg best wlwpon menitik jugak air mate aku cz tipu mak aku ngn x sengaje..hehe..tpi kepuasan tau..ntah la..korg akn tau kalu korg dah alaminye…

Teringat pulak daripada peristiwa tu…aku teringat kan dinner class yang x memberi kepuasan sgt pade taun terakhir berbuke pose bersame dak kelas..haha..mcm klaka pon ade..g datarn mlm2 amek gmbar..gelap je…dlm ati aku…aggap la dataran pahlawan nh..haha

Em..teringat blek dari ati aku yang keras tuk berjln cari pengalaman ni..aku ade arrange 1 mjlis tuk aku di sunway pyramid..aku ni jenis nak ketahui sesuatu tpt tersebut..so aku ajk la kekwn yang terlibat g sunway pyramid..unfortunately..ahli2 fyth x dpt dtg cz ade hal..emm..xpe lah…dorg dah slalu jumpe…ade 2 owg best fwen aku ni on da ckup..shera n shedot…so dlm pkiran aku..nk jugak g sunway..nk jugak!

Hah…terpakse la kwn2 aku ni melyan aku..haha..mse g aku g ngn ayein n shera..then mse blek blek ngn shedot..shedot memang terbaek la..haha..sebb ape ye??sebb die bwk aku g OU..bese la..aku ni mne pena smpai sejauh tu..c ayein ngn shera lak dah g tgok movie..so tinggal kitorg b2 la pas mkn2 kek secret recipe yg sedap tuh!
Mse blek dari perjlnn tersebut..aku rse puas sgt tau..hehe..begitu la cite nye..so rasai lah…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...