Wednesday, September 16, 2009

Pulang ke kg halaman

Jam 4.30 aku tibe di rumah..wlwpon mcm byk sgt la halangan aku tempuh mse kat seremban..dengan bas blek beranang rosak la..menyebabkan aku ngn beberape lagi org yang nak ambil bas ke kajang berkejaran..haha..mcm ape ntah..aku pon x tau la pulak bile la bas cityliner gune kad..haha..ketinggalan zaman betol..mase dlm bas dari Segamat ke Seremban pulak..aku tido je..tau2 je dah masuk tol seremban..hah..terkejut aku..punye la lme aku tydo..xlme pon..dlm 2 jam lebey je kot..dengan selendang yang aku pakai da x btol da..haha..ape la yana nie..

Mse kat dlm kelas sebelum aku gerak balek aku bace buku yang sentiasa setia ngn aku...pas2 aku teringat ain ade bgi ucapan kat aku..then aku past2 kat dorg..abis la ahli2 FYTH bagi aku ucapan jugak..hehe..












sekian...

2 comments:

cik ateen said...

hahahaha...aten pown ade dapat surat mcm yana jugak...
aten balas ngn tampal kat dpn pintu blik beso2..
hahahaha..
;)

-yana mz- said...

hehe..xcted btol aten ni..almaklumla..kad rye owg da xnk bagi kan..
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...