Saturday, September 19, 2009

Ketupat..

Huh..memang faberet aku kalu tiap kali balek rye anyam ketupat..bukan ape..sebb aku je dlm uma tu yang reti wat selain mak n uwan aku..adik2 aku yang len bukannye x reti..tpi mls je lbey..kalu dorg try wat mest tau jugak..aneal ade jugak la try tpi tu la..2 kali wat..dah xnk wat..tpi die dah tau basic dah..haha..mcm blaja ape pulak ye..hehe.

anyaman aku wat pastu uwan aku ketatkan anyaman tersebut..mama dah for sure la bz memasak..ank nye ni tolong potong2 bwg n ape2 yg patut je..hehe..ni ketupat sate yang aku wat..kalu xsilap la nmenye tu..



Ni daun mak aku yang amek ngn adik aku..azim..pagi2 bute tau dorg amek daun ni..punye la segar..



Hah..ni aku ngah wat..suh adik aku snap sket gmbo tgn aku tuh..haha



Ni la ketupat yg da siap tapi lom diketatkan lagi..keje uwan aku la ni..uwan aku suke nh..



Hah..finally..ketupat aku wat da siap..ni bru awl2 lagi kje..tu yang sket jerk..

5 comments:

cik ateen said...

siyes aten xgeti nk wat ketupat...
uhuhu...
:(

cik ateen said...

siyes aten xgeti nk wat ketupat...
uhuhu...
:(

-yana mz- said...

hehe..blaja la..aku leh ajr spe nk blaja..

cik ateen said...

ok..ade msa ajar laa aten..
takot dh abes dip pown xbelajar2 nnt..
huhuhu

-yana mz- said...

haha..bley nye..
dlm tenet pon bley blaja..
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...