Friday, October 9, 2009

Aku dan studyku...

Sape sangka kos ini x pernah berada di dalam kepalaku..dan aku juga x sangka apa yang aku belajar akan dapat ku tempuh hingga aku menjadi diri ku..mungkin ada hikmah aku mendapat kos ini..mungkin ada hikmah juga kenapa aku x perlu belajar kira-kira walaupun matematik adalah satu subjek yang paling aku gemari semasa di sekolah dlu..salah satu subjek yang sentiasa aku target A. tpi kenapa ye di uitm aku mendapat subjek yang tiada langsung calculation..emm..hanya Tuhan sahaja yang mengetahui nya..percaya lah..anda x akan menyesal dengan apa yang anda tempuhi walaupun kadang-kala memang ada banyak cabaran yang perlu anda tempuhi..semua nya telah tertulis untuk kita dan percaya juga lah jika anda x lari dari apa yang tertulis untuk kita, kita pasti akan berjaya..

yang penting jangan putus asa, sentiasa belajar dalam kehidupan, berdoa, berusaha dan bertawakal lah..

yes!IMS Society pasti boleh!
pic ini di captured oleh has tyme tengah sebok menolong tyma n zika iaitu selaku exco menyiapkan board society..

ini pulak adalah sampingan pada anda..siapakah lecturer yang anda sayang??sila nyatakan..hehe




p/s: thanz pade ateen dan zaty kerana sanggup melayan dan memberi nasihat pada aku pada satu malam tersebut..thanz for ur support n guidance!tq very much!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...