Sunday, October 11, 2009

Owh kejap nye..

Kejap nye rse duduk di rumah yang tercinta..pagi ni aku on9, suasana ujan je..memang best..rse mcm di tempat tinggi je..hehe..baru nak lepaskan tension..dah kne balek u dan menghadapi ketensionan balek..abis la pasni kne wat kje balek dengan ahli-ahli fyth..uwaa...tpi xpe..demi grade on time! i can do this..

mse aku balik uma..antara keje yang aku wat ialah..

a)blanje adik2 aku makan eskem...tpi xpe la..dorg da teman aku beli barang2 tuk di wat baju..

b)dpat kain dari mak teh aku fresh dari bukit tinggi, indonesia..(mase dulu2, skrg da gegar)..so pe lagi, aku suh mama wat baju kebaye..wait n c yaa u all..i will wear it mase dinner dL nanti..

c)jahit manik kat baju kuning aku..tibe2 lawa pulak..tpi manik x cukup cz aku terlampau rjen wat rapat2..hahah..

d)g semenyih, kononnye nak cari selendang..tpi 1 kedai pon xde..bah kan pasar mlm yang beso tu..huh!last2 beli makanan je la

e)bawak kete g kedai n anta abg aku g uma membe die..haha..citenye da bese bwk kete kecik kat segamat..tetibe kekok nk bawak kete beso..

f)on9 je la memanjang duk uma..tpi kdg2 je..kalau kowg pasan kan banyak blog aku update dlm 1 mase..

g)mencube tuk print slip exam n cari jadual tuk pekse t..tpi x jumpe2 pulak..alamak..cm ne ni..

h)ade la jugak masuk dapur tolong mama masak burger..hehe..burger je ke??

sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...