Wednesday, October 28, 2009

Kepada Benda yang bernama bola lisut...

Hai...
 
Bola lisut, rase2nye aku da lme x pegang ko wahai bola lisut..bile agaknye lagi aku dapat pegang ko..baling ko dan tangkap ko...pade kawan2 yang bersame2 pegang bola lisut same2 aku, bile agaknye kite nak same2 pegang nye balek...maen permainan yang bernama sofbol..rase rindu nak maen lagi kat padang..rase rindu nak menjerit melalak kat padang...rase padang tu kite yang punye..pakai glove...hayunkan stick..wah..rindunye..maen tuk sekolah..maen tuk negeri sembilan...capai 1 matlamat tuk jadi johan..rindunye...nape kat tempat aku x de game tu...tpi kalau ade pon mungkin x same dengan yang dulu..team yang dulu..yang telah di ajar oleh ayah tahir, ummi, abg zack..dan juge coach2 bekas student ttj yang telah merangkul kejayaan 10tahun berturut2 dalam negeri...agaknye bile lah sekolah itu akan mendapatkan kejayaan itu balek..agaknye boleh x student2 semua tu kembali balek..mungkin mustahil..

itu aku ye..yang duduk kat blakang tudung ala-ala biru tu..aku tunduk..agak panas tyme tuh...huh!meletup cz kne pakai sweater..wajib!so memang membakar lemakku..yg over posing tu boy under seventeen, kami pulak girl under seventeen...n then yang laen2 tu skuad dari negeri laen...sekian..

p/s: sape nak ajk aku maen sofbol..ajak la aku..sila la ajak..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...