Saturday, October 17, 2009

Open House..

Actually today memang banyak rumah yang buat open house..iye lah..sempena perayaan depavali n also dah nak ujung2 syawal nie...last week mama tepon kate nak g rawan uma mak teh aku untuk g makan2..aku cakap nak ikot..xpena g sane since mak teh ku pindah ke sane..nak tengok jugak bagaimana di sne..heee...gedikz name nye tuh..

last thursday..one of my classmate ajak lagi g uma die bertempat di Cheras,KL..for what??hehe..makan-makan juge lah..if aku balek..aku akan pegi la..cz uma aku ngan die x jaoh sgt..cheras nak ke kajang ala2 gitu..tapi aku x balek..so aku akan g open house di sini lah..

tyme class that day..our lecturer ade juge wat invitation for the E4 class supaye pegi uma die..kate nye sambut birthday anak die..so wat makan-makan juge lah..hehe..petang t kami akan pegi ke sane dengan perasaan x malu sebab nak makan..hehe..jom la rakan2 diim...

owh..alang2 cite pasal makan..teringan pulak today n tomorow memang aku nak makan kek..sebab birthday classmate aku..3 owg tu...hehe..ape la..tapi dorang balek semua..so i want to wish to all of u guys yang dah masuk puluhan ni supaya panjang umo n murah rezeki..n lagi satu..korang dah tua...haha..ups!

17 October 2009 : Birthday the cute gurl..Julia Akmal..dah 20 tahun..eeee
18 October 2009 : Birthday the clever gurl n the boy..Ilya Nur Fateen n Azam..epy 20 tahun to u all..

owh lagi 1...
19 October 2009 : Birthday our archive's lecturer..Puan Rohayu bt Ahmad..epy birthday to u too..tpi xtau umo bape taun..hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...