Saturday, October 24, 2009

Today...

This is cite today ok..today n today..kami balek uma..kami naek bas ke Seremban dari Segamat..owh, before tu kami ialah aku, has n tyma..kami dah sampai Seremban, tapi ntah nape aku decide tuk tuwun di terminal 1, wlwpon my parents dah tunggu di terminal 2..owh..tidak, pak cik..kami nak amek beg di bawah tempat letak barang..tapi kenape bile aku nak membuke nye..pak cik jalan..owh tidak!tidak!tidak!..aku terus phone mama kat term 2 tuk amek beg aku..n kebetulan that tyme, bas from k.pilah benti situ..then, we all trus naek tuk ke term 2...owhhh..alhamdulilah..sampai2 saje, beg2 kami dapat diselamatkan..fuh..lega...

ni nak posing jugak mse dalam bas cityliner ke term 2..haha...risau sangat2 ni..





ADD: cadang nak tengok wayang sebenarnye mase kat seremban,tapi not in mood..so cancel!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...