Tuesday, December 28, 2010

BelOg Teman Udah Setahun GA

Assalamualaikum dan haihaihai..~

Got tag from cik shera just now..bukan tahu dari blog "equanimity person" ini..tetapi dari fb yg bernama "Liyana Mohd Zabidi"..hehe..
Bersemangat sungguh cik shera kite ye..
Anyway thanz cik shera cz tag me...
Saye sungguh excited tuk tau ape yg bakal saye lihat, baca dan tulis ini..

Kamu2 nak tau x, i got GA!..hehe..GA ni dtg nye dari owner blog
"A Day In My Life"
Meh tengok GA ini~



Owner blOg "A Day In My Life" neh membuat GA bersempena utk menyambut kelahiran blOgnya yg akan berusia 1 tahun pd 1/1/11 ..
Hopefully awak dan blog awak sentiasa sucsess ye..aminn...

Terma & Syarat :

1. Jadi follower?..ikut suka korang la..xkesah.. :)..(done!)
2. Buat satu entry utk GA nih (done!)
3. Jgn lupa tampal gambar lilin kat atas tu dalam entry..kalo rajin,..buh la kat tepi blog korang. (done!)
4. Jgn lupa buh link url entry korang kat ruangan komen entry GA teman nih...senang teman nk chk penyertaan (done!)
5. Sekiranye penyertaan kurang dari 5 orang..secara otomatiknye DIBATALKAN GA teman nih...
6. Jangan lupa TAG 3 orang kawan utk join GA nih & pesan dgn diaorg..buh nama korang utk jadi refferel diaorang... (done!)

GA ni berlansung dari tarikh 20 Desember 2010 (hari ini) dan akan tamat pada 31 Desember 2010 pukul 11:59 malam..

Dah tau detail dah kan...
Next..nak tag 3 Org yg amat lah bertuah utk jOin GA ni..
Mari kite tgok sape kene...

Ateen
Hanim
Aja

Kepada calon bertuah yg telah dipilih..dont forget to put my name as ur referrel..(ade dlm syarat tuh..hehe)
Ada adiah yg akan diberi kpd 3 penyertaan yg akan dipilih berdasarkn cabutan undi Oleh En RandOm..

Good Luck sume!!!

6 comments:

EirA said...

Sgt cepat!!!tengs yer =)

cik ateen said...

thanks yana tag aten!
tapi malangnya bru jer update blog..
insyallah nnt aten wat yer..
btw kek 1 tahun tu mcm kek aten masa blog aten 1 tahun..hahaha!
:)

Nini D.. said...

penyertaan DITERIMA & LULUS!! (",)

-yana mz- said...

hehe..thankz!

EirA said...

jOin ni jom

http://eiradiana.blogspot.com/2010/12/contest-aku-masa-silam.html

due date 29hb dis 2010..cepat2!!

-yana mz- said...

aiyoo..esok kot..ahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...