Friday, December 24, 2010

Tag dari Has..~

Hye dear readers...

Online tgah mlm...tengok dapat tag..hee..
Jom tengok ape yg di tag oleh has...~

Syarat-syarat :
1. Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
Tengok TV..cerita AYOUB..sangat best!

2. 2 jam yang lalu?
Tengok TV jugak..hee...

3. Anda suka
Jalan-jalan..kalau dapat mkn, lagi best!

4. Minggu lepas
Pegi kenduri uma kak ain..sejak Khamis dah mula sibuk hingga Ahad~

5. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
Lagu2 sentimental..(tangkap leleh punya)
Kebahagiaan dalam Perpisahan (die nyanyi, mase karok dgn fit..record2~)
Semua lullaby saye!

6. 3 binatang yang anda tak suka
Lipas (x geli, tapi bile die merayap kat sne..euwwww....)
Kumbang (sakit la bile die cengkam)
Kera (suke curik2)

7. 5 fakta tentang anda
- Anak ke 2 dari 7 adik beradik..
- Sangat bising bila dekat uma...(konon mcm menceriakan suasana la tuh)
- Garang sgt2...very open minded n straight to the point! Mulut laser gituuu...
- Pernah jadi pengawas jugak mcm has..pengawas makmal komputer mse skola rendah, pengawas sekolah time kt Banting, Exco MPP time kat teknik, ajk hoki n sofbol, s/u kelab rekacipta
- Pernah mewakili sekolah dalam hoki n sofbol, wakil daerah dlm hoki dan mewakili Negeri Sembilan dalam sofbol (sape nk maen sofbol n hoki ngn saye?)

8. Tahun depan mungkin
Saye nak lunaskan sume yg ade dlm list saye n saye nak travel jauh sket lah...

9. Saya tak reti
Kimia, Biologi n Fizik!

10. Saya pandai
Berposing...heeee...

11. Kawan saya
Sangat ramai..situ sana sini sinun...

12. Saya ada
Macam2...nak tau ape? tanya saya!

13. Saya seorang
Yang kene tdo tgah mlm..kalau x, ngntok..

14. Adik saya
Ramai..5 owg sume nye..

15. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
Makan
Tidur
Jalan
Tengok tv...

16. Bilakah pertama kali anda bercinta?
Mase form 2...ngn mamat tu..be my postman that time with a senior..

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
Saye ade ramai adik..sebb pampered sgt kowt..kan fit???

18. Saya rindu
Semua pengalaman saye..sama ada org, peristiwa,dan lain-lain..

19. Saya tak sabar
Nak abis blaja ngn result yg memuaskan, keje yg tetap dan kahwin dgn jodoh yg telah ditetapkan untuk saye...aminn...

20. 5 laman yang anda slalu layari:
- Facebook (Liyana Mohd Zabidi)
- Blogspot (equanimity person)
- Email (yanamz89@yahoo.com)
- Yayasan Bank Rakyat (biasiswa)
- Google (search engine lorh)

21. Siapa yang anda mahu tag?
Sape2 aje yg mahu jwp soalan ini..hee(mls betol eh)

GOOD NIGHT EVERYONE!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...